donderdag 18 oktober 2012

Druk!


Kind 1 achter de computer (herfstvakantie), kind 2 ziek in bed, kind 3 in de draagdoek op mijn rug (nieuw verworven vaardigheid, hoera!). En dan bestellingen inpakken, e-mails beantwoorden, foto's bewerken en nieuwe producten tellen en online zetten... Straks wat leuks doen met de kinderen, pakketjes wegbrengen en eten koken. Vanavond weer aan het werk, als we het geluk hebben dat kind 3 gaat slapen en kind 2 niet teveel last heeft van het ziek zijn.

Het leven van een fulltime thuisblijfmoeder met een fulltime baan gaat niet altijd over rozen. Maar dat hoort erbij. Soms mopper ik erover - te druk, te veel, geen slaap, geen tijd...
Maar ik ben ook dankbaar! Voor het leuke werk, voor de liefste, mooiste, grappigste, meest bijzondere kinderen die ik van dichtbij zie opgroeien, best een aardige echtgenoot, een mooi huis in een prachtige omgeving, de vele kansen en mogelijkheden... teveel om op te noemen.

Dus ga ik, na deze peptalk, weer vrolijk verder met werken, met bijna 12 kilo aan kind op mijn rug en minstens zo'n gewicht aan werk op mijn nek. Eens kijken of ik deze blog er wat gezelliger uit kan laten zien bijvoorbeeld! :-) Tot de volgende blog!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten